Оцінювання

Критерії оцінювання учнівської діяльності у квесті

«Світ відкриттів»




Відмінно
10-12
Добре
7-9
Задовільно
4-6
Розуміння завдання
Робота демонструє точне розуміння виконаного завдання
Матеріали, що включені до відповіді відносяться як до теми так і ні, використовується обмежена кількість джерел, зібрана інформація проаналізована.
Виконана робота демонструє нерозуміння учнями поставлених завдань; включені матеріали не мають безпосереднього відношення до теми; надані матеріали не мають відношення до поставленої задачі, зібрана інформація не проаналізована, що не дає можливості відповісти на запитання завдання квесту.
Виконання
завдання
Робота виконана, проаналізована; відповідіаргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з достовірних джерел
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення до теми
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати інформацію
Результат роботи
Чітке і логічне представлення інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу, визначеність позиції
Точність і структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські роботи
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
Творчий підхід
Учнями представлені різні підходи вирішення завдання; реалізовано власний підхід до вирішення завдання; наявні порівняння та ґрунтовні висновки; створено власні (авторські) матеріали; робота вирізняється яскравою індивідуальністю; наявні міжпредметні зв’язки.
Учнями представлені різні підходи вирішення завдання наявні висновки, але відсутній креативний підхід щодо виконання завдань.
Учні намагалися виконати завдання, шаблонний підхід до вирішення завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар