Критерії оцінювання учнівської діяльності у квесті
«Світ відкриттів»
|
Відмінно
10-12
|
Добре
7-9
|
Задовільно
4-6
|
Розуміння завдання
|
Робота
демонструє точне
розуміння виконаного завдання
|
Матеріали, що включені до відповіді відносяться як до
теми так і ні, використовується обмежена кількість джерел, зібрана інформація
проаналізована.
|
Виконана робота демонструє нерозуміння учнями
поставлених завдань; включені матеріали не мають безпосереднього відношення
до теми; надані матеріали не мають відношення до поставленої задачі, зібрана
інформація не проаналізована, що не дає можливості відповісти на запитання
завдання квесту.
|
Виконання
завдання
|
Робота виконана, проаналізована; відповідіаргументовані;
усі матеріали мають безпосереднє відношення до теми; джерела цитуються
правильно; використовується інформація з достовірних джерел
|
Не уся інформація узята з достовірних джерел; частина
інформації неточна або не має прямого відношення до теми
|
Випадкова підбірка матеріалів; інформація неточна або
не має відношення до теми; неповні відповіді на питання; не робляться спроби
оцінити або проаналізувати інформацію
|
Результат роботи
|
Чітке і логічне представлення інформації; уся
інформації має безпосереднє відношення до теми, точна, добре структурована і
відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка матеріалу,
визначеність позиції
|
Точність і структурованість інформації; привабливе
оформлення роботи. Недостатньо виражена власна позиція і оцінка інформації.
Робота схожа на інші учнівські роботи
|
Матеріал логічно не побудований і поданий зовні
непривабливо; не дається чіткої відповіді на поставлені завдання
|
Творчий підхід
|
Учнями представлені різні підходи вирішення
завдання; реалізовано власний підхід до вирішення завдання; наявні порівняння
та ґрунтовні висновки; створено власні (авторські) матеріали; робота
вирізняється яскравою індивідуальністю; наявні міжпредметні зв’язки.
|
Учнями представлені різні підходи вирішення
завдання наявні висновки, але відсутній креативний підхід щодо
виконання завдань.
|
Учні
намагалися виконати завдання, шаблонний підхід до вирішення завдання.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар